Přístupy : Dnes 74 / Online 1 člověk        Chat:        Tomb Raider - DXTre3D Editor Poslední aktualizace : 2.9.2010       

The Experiment 2: Intro TR-4

pokud si nevíte rady, určitě vám s tímto levelem pomůže tento návod

The Experiment 2: Intro

Po dokončení průletu kamery začíná Lara na dně bazénu. Vydá se tedy otevřenými dveřmi do krytého bazénu. Odtud pak pokračuje až do domu, kde už na ni čeká sluha v místnosti s klavírem. V levé stěně za zeleným závěsem nalezne páku, kterou přehodí, čímž si otevře poklop v podlaze. V místnosti pod podlahou přehodí páku. Vrátí se do místnosti nahoře, kde mezitím sjel jeden z lustrů k zemi. Jeho pomocí vyskočí až na lustr u stropu. Z něj pak vyskočí na půdu. Na konci půdy si všimne 3 pák, které jsou zatím chráněny mřížemi. Vlevo od díry, kterou sem vlezla, jsou 2 bedny, se kterými může pohnout. Přesune zatím jen tu první na druhou stranu. Opět se vrátí do místnosti s klavírem a vydá se vlevo do vstupní haly. Hned odbočí vpravo do jídelny, kde na stole nalezne klíč. Zároveň si všimne i soch v rozích místnosti. Jedna socha je obličejem ke zdi. Tu musí přesunout do protějšího rohu. Poté co je socha na svém místě vydá se ve vstupní hale po schodech nahoru. Nahoře jsou otevřeny jen jedny dveře a tak jimi projde do pokoje, kde je uprostřed televize. V rohu pokoje si klíčem odemkne dveře a vstoupí do ložnice. Na posteli pod polštářem nalezne další klíč a na okenním parapetu žlutou lampu. Prozatím zde tuto lampu ponechá a vrátí se do průchodu k jídelně. Tam jsou další dveře na zámek. Odemkne je a vstoupí do kuchyně. Přímo proti dveřím je okno (je tam zelené světlo). Vyleze tedy na parapet tohoto okna a podívá se nahoru, kde objeví skrytou místnost s pákou. Přehodí páku a sleze spět do kuchyně. Dá se vpravo k mrazícímu boxu. Ten si otevře tlačítkem na stěně. Proleze škvírou za visícím masem a najde další klíč. Vrátí se zpět do kuchyně a přeběhne ji na druhou stranu. Tam je čtvrtá socha a dveře na tlačítko vpravo. Otevře tyto dveře, přesune sochu do jídelny a nasune ji do posledního neobsazeného rohu. Nyní má otevřenou cestu na půdu. Protože je, ale na půdě moc velká tma a Lara nemá světlice, vrátí se do pokoje s televizí uprostřed (Mimochodem televize jde na boku zapnout, stejně jako HIFI souprava tlačítkem vedle.). Po schodech pokračuje do pokoje s krbem. Zde hoří oheň a tak si Lara přinese z ložnice žlutou lampu a zapálí ji. Poté co má lampu zapálenou může se vydat na půdu. Na půdě za dřevěnými bednami je vypínač, kterým si zde rozsvítí. Víc toho zde prozatím nemůže udělat a tak se vrátí do pokoje s krbem (doporučuji si lampu dojít odhodit do vstupní haly). V tomto pokoji je vedle pohovky knihovna s jednou povytaženou knihou. Pokud za ni Lara vezme, otevřou se ve vstupní hale dveře, avšak ty jsou na čas a tak musí hodně pospíchat (je třeba použít sprint zakončený kotoulem). Když se jí konečně podaří dveřmi proběhnout včas, zatáhne páku a rychle pospíchá napříč halou do dalších časovaných dveří. Konečně se jí to povedlo a dostala se do místnosti s dvěmi sochami rytířů. Vlevo pomačká všechny tlačítka a páky. Otevřou se dveře do suterénu a zhasnou ohně v krbech. Mezi sochami rytířů je poklop, který Lara otevře a tak se dostane do tajné chodby. Zde stiskne tlačítko a vrátí se do vstupní haly. Odtud pak zpátky do pokoje s krbem a povysunutou knihou. Zde je za vyhaslým krbem žebřík, po kterém vyšplhá. Seběhne po schodech dolů a posune v chodbě dřevěnou bednu dopředu, co to jde. Poté sleze škvírou dolů, kde ve skříni po levé ruce nalezne knihu. Proběhne delší chodbou a opět posune bednu dopředu. Tím si uvolní páku a cestu na půdu. Zatáhne páku a tak si zpřístupní prostření zamřížovanou páku na půdě. Po jejím přehození jí prolétající kamera ukáže otevírající se zeď na půdě. Nezbývá jí nic jiného než se tam vydat. Dostane se do místnosti se zakrytým tlačítkem. Po stranách místnosti jsou na zemi 2 sektory, na které musí nasunout dřevěné bedny. Jedna je hned vpravo od tlačítka a tak ji 2x potáhne. Na druhé straně je váza, kterou přesune na druhou stranu. Až teprve nyní si z půdy přitáhne druhou bednu. Protože však nemůže bednu vtáhnout do místnosti, musí to celé oběhnout a bednu si tam strčit z půdy. Když je konečně i druhá bedna na svém místě, otevře se kryt na tlačítku. Po stisku tlačítka se uvolní i další páka na půdě. Lara ji tedy doběhne překlopit, aby se jí otevřely další dveře. Proběhne těmito dveřmi do malé místnůstky, kde ve skříni nalezne kolo ke kohoutu. Konečně se může vydat do suterénu. Seběhne do vstupní haly, sebere lampu a dál pokračuje do suterénu, který je v pravém průchodu do místnosti s klavírem. Seběhne po schodech dolů, až do místnosti s vodovodními trubkami. Zde na jedné právě chybí kolo kohoutu. Poté co kohoutem otočí, naplní se vodou obrovské akvárium okolo. Dírou ve stropě se dostane do tohoto akvária. Přeplave na druhou stranu a tam vyleze do chodby. Najde a zatáhne za páku, která spustí žebřík. Vrátí se a vyleze po žebříku nahoru. Opět páka otevírající dveře opodál. Vběhne do této nové místnosti a odemkne zámek žlutým klíčem. Tím si odkryje tlačítka, která v zápětí pomačká. Vrátí se do vstupní haly, kde zanechá lampu a pak pokračuje nahoru po schodech do nově otevřených dveří. Po krátké animaci se Lara může podívat na balkón (zelené dveře se sami otevřou).
Protože se v domě momentálně nedá již nic dělat, vydá se Lara před dům. Seběhne do vstupní haly a hlavním vchodem pryč. Dá se vlevo a oběhne celý dům, až k překážkové dráze. Tuto dráhu musí nyní překonat. Podél celé trati jsou semaforky, které signalizují včasné proběhnutí kontrolních bodů (pokud semaforek nezahraje je nutno celou trať opakovat znovu). Po úspěšném překonání dráhy se otevře kryt na tlačítku. Po jeho stisknutí se otevře stěna v jezírku opodál. Uvnitř je schován svazek klíčů. Po jeho sebrání se Lara musí vrátit před vilu k fontánce. Opodál je vchod na jízdní dráhu. Projde tedy tímto vchodem a dá se vpravo do malého výklenku ve zdi. Tam je za mříží schovaná motorka, ke které se dostane po odemknutí zámku. Nasedne na motorku a projede dráhou, až do podzemí. Tam přeskáče s motorkou přes zátarasy a vyjede při levé stěně do prudkého kopce zakončeného mříží. Ta se před ní otevře a Lara se dostane do místa, odkud předtím vyjela. Zároveň se jí otevře mříž, za kterou je skryto tlačítko. Po jeho stisknutí sjede poslední mříž, která chrání páku na půdě. Takže se naposledy vydá na půdu přehodit páku, čímž si na druhé půdě odkryje tajnou chodbu. Vydá se do této chodby, projde jí až do místnosti s tlačítkem a to stiskne. V místnosti co předtím umísťovala bedny na sektory, se vysune ze země kvádr. Díky tomu může nyní přesunout vázu na označený sektor podlahy. Jakmile je váza na svém místě otevře se v pokoji s krbem a povysazenou knihou poklop ve stropě. Proleze tedy tímto poklopem, až do dvojité místnosti, kde vpravo je zelený závěs a vlevo okno. Sleze tedy do místnosti vlevo s oknem a na zdi zatáhne za páku, která v protější místnosti rozhrne závěs. Přeleze přes zeď a shlédne kratičkou animaci. Pokud nyní přijde, až k zrcadlu uvidí skrze okno do místnosti s klavírem, jak na něj hraje nějaká žena. Již nyní může ukončit tento level, pokud proskočí zrcadlem a sebere předmět na druhé straně. Ale protože se chce podívat, co to vlastně viděla, vydá se zpátky do místnosti s klavírem. Doběhne až k ženě za klavírem (secret 1).
Shlédne animaci a poté se vydá do místnosti s balkónem, kde prve telefonovala. Odemkne si dveře a posbírá věci v této místnosti včetně jejích šatů. Vpravo vedle vchodu na balkon může vejít do koupelny (zelené dveře se sami otevřou, jakmile se před ně postaví). Ve sprše se může osprchovat a poté vejde do převlékacího boxu, přímo proti dveřím do koupelny. Po převléknutí do svého tradičního úboru může koupelnu opustit. Vyběhne před dům a tam už má odklopený kryt na páce u hlavní brány. Zatáhne za páku a otevře si tak bránu. Ještě se vrátí pro motorku a může bránou projet a vydat se pryč. Poté co přejede přes kopec, se spustí závěrečná animace. A to je konec levelu, nebo spíše začátek?

Návod pro vás připravil ---Sakul---

Menu - Tomb Raider - DXTre3D Editor